söndag 7 april 2013

Stressig helg

Lördagen har sedan länge varit planerad på en "liten" trip till Dalarna över dagen :)

Var meningen att vi skulle till Hedemora och kika lite, Falun och köpa dalahäst och slutligen Ludvika och min morbror som fyllde 50! Tyvärr blev Thomas sjuk så vi åkte till Norberg och åt mat där istället.
Ändrade planer med andra ord. Efter sextio mil, med start klockan åtta på lördagsmorgonen, var vi helt slut när vi kom hem till Forshaga halv tio igårkväll!

Bra dag, och vi får väl se vart saker och ting leder!
Idag har vi spelat frisbeegolf med Jens hockey-kompisar. Jag var mega-sämst! Alternativt bästa tjej, man får välja själv där :) det var ju iofs ingen annan tjej med, så konkurrensen där var väl inte så hög! Att dänga fyra vinnarskallar till killar är däremot svårare, så jag leifar bara med lite lätt! :)

Resten av dagen spenderades i lä på trappan, för att sedan avslutas med mästarnas mästare! Synd att Torgny åkte ur, verkligen!!
Hittade i en gammal händelsebok från 2B att jag har sett Torgny i Orsa på skidläger. Fränt, synd att jag inte minns det bara haha ;)
Hittade massa roligt i de där böckerna, kul att ha kvar faktiskt :)
Jag gillar verkligen den där med kattungarna, historien alltså, hur tänkte jag där? Och hur kunde fröken skriva "bra Caroline"???







1 kommentar:

  1. UNDERBART! Sitter och skrattar för mig själv! /Svm

    SvaraRadera