tisdag 16 april 2013

Räddaren i nöden

Idag skulle jag egentligen varit ledig. Utan anledning alltså, men de behövde mig inte. 6.55 hade jag klockan på ringning, ifall att de skulle ringa. Det gjorde de inte. Jag somnade om lugnt och skönt och vaknade igen vid halv nio, låg kvar och drog mig!

Jag njöt faktiskt av att inte jobba, för första gången på länge!
9.35 var det slut på friden. Högste postmästaren ringde, helstressad så jag knappt hörde vad han sa.. De hade post upp över öronen och behövde hjälp :)
Det är tur att de har mig , vad tusan skulle de göra annars :)

Sladdade runt mina mil och kom tillbaka till beskedet att jag ska jobba imorgon med! :)

Och justja, nu när jag jobbar så mycket så är jag livrädd att jag ska få sån där lastbilsmage, alltså som chaufförer har. I ren panik slängde jag på mig träningskläder och gick bort den eventuella magen hehe ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar