torsdag 25 april 2013

Nä ja ä inte bitter.......

Igår var jag rejält bitter, och visade det öppet dessutom. Idag har jag stängt in mina känslor. Är fortfarande lika bitter men visar det inte utåt!
Nu spelar jag glad och lycklig igen! För allt som händer är ju sååååå roligt och fantastiskt :) vet inte var jag ska göra av all glädje.

Nej men ärligt nu. Imorgon kommer mor och far hem från mallis igen. Bra det så jag har någon att prata med på kvällarna igen.
Något annat kul då? Ska ut och äta med postfolket på lördagkväll, posten bjuder :) mitt livs första riktiga firmafest!
Sen har jag slagit personligt rekord på golfen, +7 .. Tror jag hade +9 förra säsongen så det är ju bra :)

Märker ni vilket tråkigt, ytligt och påtvingat inlägg det här blir?! :) bara massa kallprat!
Jag får återkomma imorgon istället när jag är lite gladare! Fick förresten två kommentarer för första gången under hela bloggens livshistoria, överlycklig tjej!! :)
Så tack till er ;)

Förresten är det bara min mamma som skriver som en riktig pensionär? Hoppas hon inte blev ledsen när jag kallade henne PRO bara hahaha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar