söndag 14 april 2013

T R Ö T T

Hej, jag heter Caroline och jag är arbetslös! Jag jobbar varenda vardag. För att göra det mer tydligt hur arbetslös jag är (i verkligheten, inte på pappret) så klämde jag in lite lördagsjobb också. Fint de!

Hem från lördagsjobbet (travet) och svira om, och till folkets hus för att slå klackarna i taket! Trevligt att träffa lite folk! Byta ut rökande, spelberoende på travet till glatt, trevligt festfolk:)
Kom hem tre och sov till sju. Helt otroligt, snart ringer väl PRO och frågar om jag har lånat deras inbyggda klockradio..
Det har jag inte, jag är morgonpigg av mig. För morgonpigg!

Idag har jag mest varit hemma, matat Datsyuk med sked och spruta, tittat på Harry Potter, styrt upp badrummet lite och haft äkta kvalitetstid med min absoluta favorit! Pratat, ätit och myst! Jens är så himla fin, och han växer i mina ögon för varje dag som går! Så underbart tacksam över att han finns i mitt liv!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar