onsdag 17 april 2013

Omotiverad

Jag vet knappt vad jag ska skriva. Är sjukt opepp med allt med den här bloggen.
Finns det ens någon som läser? Svärmor, mor och far är ju garanterade. Mormor och morfar också. Men alla ni andra som syns på statistiken men som aldrig vill tillkännage er?

Kan ni inte bara presentera er lite snabbt så jag får lite hum om det :) så jobbigt kan det ju inte vara att slänga in en liten kommentar för att göra mig glad?

Kom igen nu gott folk:)
Så kan jag berätta om min dag? Okej, jag har jobbat, jag har ätit och jag har cyklat.
Absolut inte ombytt utan bara vardagskläder.. Blev åtta km i lugnt, tråkigt tempo. Men ändå, en bit på väg i alla fall!

Bra grusvägar på mitt distrikt i Deje förövrigt, inte konstigt hjärnan aldrig blir bra när hela bilen skakar sönder.
Skakar den förmycket så slår blinkersen igång;) haha, Fiat alltså!
Fast jag förstår den, ibland råkar ju den där himla chauffören köra för fort på grusvägarna. Vips kommer det ett gupp och dämpningen är i bott, blinkersen igång och brevbäraren yr i bollen!
Asfalt vore!!



3 kommentarer:

  1. Jag läser också ! :) förstår att de skalar när det ser ut sådär ;) / Din Jens :)

    SvaraRadera
  2. Bara för att du ska få minst två kommentarer! :) / Svm

    SvaraRadera
  3. Jag kikar in och läser ibland :) /Martina

    SvaraRadera