onsdag 29 maj 2013

De regnar och regnar..

Någonting säger mig att jag skrivit den där överskriften förut? Men kom igen, jag bor trots allt i Sverige och är mitt i den svenska sommarn! Klart det ska regna lite då och då! 
Slipper jag ju vattna mina stackars växter i alla fall! :)
Har faktiskt hunnit bli sjöblöt i en promenad och även läst ut sista Harry Potter-boken, igen. Så nu är lord Voldemort död, igen. Och jag önskar att jag hade gått på Hogwarts istället för Centralskolan i Norberg! Hahaha ni hör vilken nörd jag är!

Så med andra ord har väl den här regniga dagen inte varit fy skam! Har ju läst klart alla böcker, så nu slipper Jens se mig gå runt med en bok hela tiden
Och sen har jag visat mig själv att jag inte är en sockerbit, jag överlever lite regn :)

Imorgon hoppas jag dock på fint väder så det kan bli lite golf! :) kastade den i älven senast, men hittade på den igen! Och Jens fick snällt fiska upp den :)

Har även sett Jens schema över sommarn. Han jobbar på gyllene tider, han jobbar på midsommar, han jobbar på uggla i Ludvika, han jobbar på nationaldagen! Och jag blev jublande glad att han INTE jobbade på Lasse Stefanz. Då säger han till mitt förtret;
Då är det iron maiden. Och jag tittar på han och frågar, även fast jag såklart redan vet svaret......;
Vad väljer du då?
Jag väljer maiden, säger han..
Ingen skräll direkt, och klart han ska på sitt roliga! Trökigt bara att allt krockar med mitt roliga! 

Men men, Forever Alone en sommar har väl ingen dött av direkt :)

1 kommentar: