lördag 4 maj 2013

Förbannade fjollträsk

Så tänkte jag idag! Inte alls förutfattade meningar om Stockholm, näääärå!!
Jens är ju där nu, i la huvudstada!
Det första han skickar när han kommit fram ;
Det börjar bra, mitt kort är redan borta..
Och min första tanke; stockholmare är klåfingriga!
Lite småbitter här hemma går jag och grejar lite ett tag. Ringer sedan Jens för att fråga hur det går för honom, utan pengar då.

Då är det någon annan som svarar i telefon. Och jag tänker ;
Va blir de? Har han blivit av med telefon också? Det kan ju inte vara sant?!?!

Den i telefonen säger sedan på brett dalmål;
Men hör du inte vem det är?
Då hör jag direkt och släpper alla bittra tankar om fjollträsk! Det är min morbror som har träffat på Jens där bland alla Springsteen-fans. Trevligt för dom att skrämma livet ur mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar