måndag 6 maj 2013

Låtsas att jag vet

Efter jobbet idag slängde vi igång grillen. Underbart väder, grillat och klyftpotatis! Nu kommer pappa tänka ;
Det är ju förfasen helgmat!
Och då kan jag bara säga, uuuuuh va gott det var! :)

Sedan har vi målat planket mellan oss och Malin. Hennes far var snäll och hjälpte oss att bygga upp det igår.
Rensade sedan bort allt sånt där gult gräs som blitt under vintern. Nu är det så gott som fritt överallt i trädgården :) rensade häcken och plockade med stenplattor.
Låtsas att jag kan de här med trädgård men jag glider egentligen bara omkring i mina ejendals-handskar och ser pysslig ut!

Nu ska jag efterlysa en sak här till mina mängder av läsare! Någon som har några billiga stenplattor? 50x50x5? Vanliga grå? Svintunga är dom också, ifall ni förstår mer vad jag menar :)

Fint ben jag fått efter att ha trillat i rabatten :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar