torsdag 9 maj 2013

Hockey-VM

Har varit på hockey-VM i två dagar nu. Igår var det Norge - Sverige och idag var det Sverige - Kanada. Jag var inte dåligt starstrucked idag på Kanada-matchen. Giroux, Staal X2 och Stamkos! Alla häftiga namn som Jens kan tjata öronen av mig med! Fränt ändå, kungliga platser också! :)

Nu är det dock så att jag sitter i bilen och vi är bara i Enköping. Och brevbärare Jansson ska stå på sorteringen på LBB2 imorgonbitti klockan nio! Hej och hå vilken rolig dag det kommer bli! Därmed ska jag försöka sova en sväng i bilen, får se om jag vill lämna över DJ-rollen till hårdrockar-Jens eller inte ;)
Bjuder på ett par tre bilder iaf :) önskar ni kunde få höra Loa Falkman på nationalsången också, men vet inte hur man lägger till en video.
Nya idolen iaf, vilken sjujäkla röst. Jag rös hela tiden!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar