söndag 19 maj 2013

Förbättring

Den här helgen har varit bra! Inget som helst inplanterat, allt som hänt har varit spontant! Älskar att jag fått en sån helg! Den kom så lägligt! Tyvärr är det måndag och en ny arbetsdag imorgon igen, och här ligger jag och har precis tvingats slita mig från vm-firandet som pågår i Globen! 
Men plikten kallar! 

Vi har spelat lite golf, och jag och mitt lag har vunnit båda partävlingarna! Trots olika medspelare ;) den ni! 
Vi har grillat och vi har tillochmed badat. 28 grader i vattnet är inte fy skam!

Thujorna har kommit så vi har fått agera trädgårdsmästare igen! Blev fint och förhoppningsvis växer de och blir ännu större! Var nära att gräva av (vad vi tror är) fibret! Tur att det inte blev så! 

Underbara, underbara helg, hoppas det går fort till nästa! 

Det har hänt lite nytt i min hjärna förresten. Onsdagen spenderades på akuten men olidlig huvudvärk efter att jag skallat min underbara pojke :) det blixtrade och strålade och jag mådde illa av smärta. 1177 tyckte det var dumt att jag skallat Jens? 
Eeh, jaa? Det tyckte naturligtvis jag med, det var ju inte direkt meningen att vi skulle råka dunka varandras skallar mot varann :) 

Jag skallade honom i tisdags och hade ont till onsdagskvällen. Sedan förstår ni, har det släppt!  Har inte känt av huvudet på några vis alls?! Är det de

man ska göra alltså? Slå hjärnan rätt igen eller? 😊
Hoppas hoppas, att det kommer vara bra för evigt nu!
Rätt fint vid frisbeegolfbanan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar