söndag 26 maj 2013

Njut - varje minut!

Vad underbart glad jag har varit alla de här grymma, huvudvärkslösa dagarna! 
Jag skrattar och jag är lycklig! 
Det låter så klyschigt detta, en sån sak som man ska skriva på bloggar för att irritera de som läser! 

Men jag är så glad över att äntligen få känna mig som mig själv, att vara den jag faktiskt är. Nu kan livet fortsätta igen. Det har ju trots allt stått stilla i ett och ett halvt år! Underbara känsla! 

Grym helg har det också varit, massa golf, massa trevligt folk, toppen-väder och så har jag funnit en vän som absolut inte är som alla andra tjejer, utan lite bättre än så! Som jag kan skvallra med och bara vara mig själv med! 

Livet har verkligen blivit bättre, en skallning och plötsligt är jag mig själv. Låter helt konstigt, men jag bara njuter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar