onsdag 30 oktober 2013

Arg

Idag har jag gått och förbannat mig över hur allt som jag har att göra med är uppbyggt. Hur det aldrig kan gå rarätt och hur trött jag blir på folk som faktiskt bestämmer. Och de som bestämmer är inte de personer som borde göra det.
De beter sig rent ut sagt för jäkligt! 

Idag har jag blivit arg på samhället tre gånger. Och varit ute och gått av ilska två gånger! Jag skulle vilja ta dessa jobbiga människor, sätta dom på en buss och köra dom till en annan del av Värmland. Där de faktiskt hör hemma. Usch!!!!

Det är dags att styra upp detta nu, men med vad och hur? När fel personer bestämmer sig för att först sparka ner mig, sen hoppa lite på mig. Varför inte sparka mig lite i huvudet och nacken och sen tala om för mig att jag är en oviktig, oprioriterad person! Jovisst, vi gör så! 

En person som i alla fall är väldigt bra är mamma, (och pappa förstås;) ) 
Men idag var det mammas tur att hamna på förstasidan i Fagersta-posten! 
Kändismamma deluxe! ;) 
/ stolt dotter 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar