onsdag 16 oktober 2013

Ibland

Ibland har jag så mycket inom mig, men det känns oftast bäst att bara vara tyst.
Jag är ledsen på mycket men glad för mer saker. Det är bara fokusera om! 
Mamma är inte direkt tillgänglig den här veckan, det betyder att våra timlånga deeptalk uteblir. Och det märks på mig. 

Egentligen ska jag bara skita fullständigt i det här som grämer mig. Men det är ganska så svårt. Det liksom dyker upp hela tiden! Och det är så löjligt!! 
Men men.. Nu ska jag inte vara sån där tönt som inte berättar vad det är. Eller jo det ska jag. Men jag tänker inte skriva mer om det åtminstone hehe ;)

Annars har jag kommit på en liten plan, och Jens stöttar mig fullt ut. Så jag håller tummarna för det.
/ tönt igen

Men det bästa av allt:
 54 dagar kvar till Thailand.
Nya bilen är grym.
52 dagar kvar till Norberg.
Snart är det jul.
Snart kommer snön. 
Jag har världens bästa kille. 
Kaninen är inte så pjåkig han heller.
Och på lördagmorgon kommer jag sitta klistrad med telefon och vänta på ett sms! 
Bra tider framför mig! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar