tisdag 15 oktober 2013

Olearys

Det är nog det bästa, efter live-hockey förstås. Men att sitta på olearys, med en hamburgare utan ost och lök, och riktigt känna spänningen i restaurangen. 
DET är något jag gillar! Tyvärr gick det ju inte hela vägen idag heller men.. Hamburgaren var ju god i alla fall. Och sällskapet var trevligt. Dessvärre var ju Frölunda-Mattias lite gladare än Brynäs-Caroline, men det är sånt man får räkna med i den där världen. 

Det var jag, Jens, Jesper, Mattias och en tjej som jag aldrig träffat förut som heter Carolina. Och när vi skulle ta i hand blev jag lite småställd! 
Hon; Hej, Carro .. 
Sådär som man presenterar sitt eget namn ni vet. Och jag är så smart så jag svarar;
Hej, desamma .. :)
Haha ibland är jag ju bara för rolig alltså ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar