tisdag 22 oktober 2013

Like a boss!

Idag har regnet vräkt ner över Värmland. Och jag var ledig och Jens har jobbat natt. Då har vi väl spenderat dagen framför tvn tänker ni. Men nej! 
Jag slängde på mig goretex-kläderna och tog en 40 minuters promenad med Jens! Blött och blåsigt, men ack så skönt när vi kom hem :)

Tog oss lite mellanmål och åkte till gymmet. Ben&mag-pass utan dess like. Gubbarna tappade hakan då jag möljde med 20 kg mer än dom. Men vadå? 55 kg och tjej. Otränad och lite lätt hjärnskakningsinvalid. Varför inte liksom ;)
Like a boss! 

Jens har förresten fått bilder ifrån matchen mellan tryckerit och redaktionen på NWT! Mitt egna hockeyproffs. Kan inte bli annat än stolt! (Och lite bedrövad över hur snygg han är i FBKs kläder.) 
Men det säger jag såklart inte till honom, och han läser absolut inte det här heller så hehehe ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar