tisdag 29 oktober 2013

Tax-free

När vi beställde resan till Thailand var det 120 dagar kvar. Åh vad länge tänkte jag och önskade att vi hade väntat lite för att slippa längta så länge. 
Taxfreekatalogen skulle komma cirka 30 dagar innan avresa och det kändes som en evighet.

En resa är lite uppdelat i fyra.
- beställa resan
- beställa taxfree
- resa
- visa kort för familjen 
Alla saker är roliga och mitt i mina "vi-skulle-väntat-lite-tankar" så kom beskedet att resan var avbokad.

Vi fick turen att beställa om och beställa nytt, med nöje! Vi gjorde detta med cirka 80 dagar kvar. Och fortfarande ingen katalog........

Idag är det 41 dagar kvar och jag tröttnade ut på väntetiden. Så jag tog tag i saker och ting och beställde hem en katalog. Tio dagar innan den egentligen ska komma! Hoppas vi får dubbelt så vi båda kan titta ;) en fjärdedel av nöjet ju! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar