torsdag 31 oktober 2013

Mål

Den 17 oktober bestämde jag mig för att sluta upp med att bara gå. Jag bestämde mig för att ha ett mål så det blir lite tävling i det hela.
Ett mål blir lätt två. Mellan 17 oktober och 7 december ska jag ha sprungit fem mil och gått fem mil. Tio mil är väl kanske lätt som en plätt för en del men jag har en migrän och en klen nacke att vinna över också! 

Regn och rusk har inte varit några problem för mig hittills. Jag är inte född till en sockerbit och har dessutom kläder för alla väder! 
Idag sprang jag en trekilometare för fjärde gången och slog alla rekord som går att slå. Personliga rekord alltså, inga kenyan-rekord direkt ;)

Det rullar på fint med båda målen och jag hoppas jag hunnit bli hyfsat fin till Thailand :) är ju ett tag kvar och jag är inte den som ger mig! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar