fredag 18 oktober 2013

Oops, I did it again

Hade en dag ledig idag. Sovmorgon, åt min gröt, krattade mina löv och matade mina fåglar! Underbara dag! 
Sedan kom lufsen i mig fram igen. Det känns som att jag väger 200 kg när jag lufsar runt de där tre kilometerna. Det gör jag inte, men lufsig är jag. Och de där tightsen borde sitta bra mycket tajtare om jag nu skulle vara en 200-kilos-lufs.

I själva verket är jag en 55-kilos-lufs som har världens sämsta kondition. 
Skam den som ger sig. Jag hade 8 sekunder snabbare idag haha, och en träningsvärk från helvetet ;)

Även fast det inte känns sådär jättekul och bra precis när jag gör det, så känns det superbra före och efter att faktiskt kunna träna. Och snart är jag nog i en normal 23årings form! För jag VÄGRAR vara en LUFS!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar