onsdag 8 februari 2012

Comeback

Imorgon gör jag comeback i el Stockholmo! Hoppas mina klasskamrater har köpt glass och maränger för att fira. Förmodligen inte. De har nog inte ens märkt att jag är borta. Ni vet. De har ju andra bekymmer. Tunnelbanan kan ju ha stått still i hela fem minuter, för några veckor sedan ;) och för två-tre år sedan stod hela gröna linjen still. En hel dag. Folk fick gå, FLERA kilometer ;) och här ligger jag med hjärnskakning, de är väl inget att klaga på!

Jag har varit hemma hos Madde ikväll igen. Hennes kompis Linda var där som är nagel-nåt. Så nu har jag urtjjusiga naglar till min comeback ;)
Jens första kommentar när jag kom hem ; ojjjj är det där, ööh såna där, lösnaglar!
Lite väl skeptisk;) haha! Jag tycker de är jättefint! Lite opraktiskt bara, nu när jag är rookie .. Var nära att linserna fick sitta kvar i ögonen. Bara hoppas jag får i dom imorgonbitti halv fem..... Haha ;)

1 kommentar: