tisdag 28 februari 2012

What to say?

Kom precis hem från en barnvaktssittning åt världens två kanske lugnaste barn, ryktet säger att det bara är när de sover ;) vilket de gjorde nu haha!
Sitter nu här och tar lite kvällsmat innan jag ska sova, för är magen glad så är människan glad!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Fick brev hem om att Forshaga församling ville att jag skulle gå med :) jag som är så gudlig av mig, NEJTACK! Sen har jag fått en tid till neurologen med hjärnan, se om jag blivit något smartare ;)

Brynäs spelar urdåligt just nu, så de nämner jag inte ens. Och Nicklas Bäckström kanske blir borta säsongen ut, undrar om han vill umgås, när vi båda har lika mycket "ledig" tid :). Haha!


En hälsning till pappa;
Dags att komma hit snart, Datche russinvägrar när du inte är här :)

En hälsning till svärmor;
Ta detta som en komplimang , vi glömde helt av att du var äldre än 22 och faktiskt kanske ville ha kaffe efter maten, förlåt så mycket, dåligt av oss ;)

En hälsning till mamma; (så du inte känner dig utanför)
Tänk på "nej jag hör inte dåligt", jag vet att de får dig att le :)


Sist en butter bild på mig, lika bitter som jag är på Brynäs just nu..

1 kommentar: