söndag 19 februari 2012

Gnäll

Jag försöker att inte gnälla allt för mycket här. För jag vet ju hur tråkigt det är att läsa:/
Men just nu, just idag. Ska jag gnälla!
Och inte lite heller!!
Jag har så förbannat ont i huvudet, och detta har jag haft i över en månad.
Somna med huvudvärk, vakna med huvudvärk.
Min dag hittills idag ;
8.00 vakna
10.30 prata med mamma, blev trött, sov en timme
14.00 tacka nej till inredningsparty med svärmor hos Madde
15.00 missar partyt och den sociala biten för idag
16.00 bilen går till Hammarö för hockey
16.01 jag tackar nej och stannar hemma
16.15 jag ligger hemma
16.57 (alltså nu) jag ligger i sängen, igen, för att sova bort huvudvärken

Kul liv va?
Varje gång jag ska vara social kopplar jag bort huvudet, jag kanske rentav blir vimsig av det?
Mitt huvud vill bara ligga hemma och ha tråkigt medan JAG vill vara med folk och ha kul!

Så nu har jag gnällt klart!
Ifall ni tycker jag är osocial så vet ni nu varför, även fast det inte syns på mig, så har jag är förbannad hjärnskakning, och den känns och låter mig inte glömma av det, inte ens för en sekund!
Så förlåt på förhand :)


Förresten, armbandet jag har önskat mig är mitt nu :)
Alla hjärtans dag låg rätt lämpligt :)
Inte det minsta planerat av mig ;)
Vet inte vad som gjorde mig mest glad.
Att armbandet nu är mitt, eller att Jens shoppat på Brynässhoppen ;)

1 kommentar:

  1. Gulle dig, det kan bara bli bättre nu vettu! Bra att inte praktiken börjar ännu, ta det lugnt och så satsar du på att vara helt återställd tills dess./ Svärmor

    SvaraRadera