måndag 20 februari 2012

Go å gla, varm choklad

Ska skriva ett panikinlägg nu. Det måste gå fort. Jättefort!
Jens kommer snart hem från träning och då tänkte jag ha hemmagjord choklad ordninggjord.
Vad jag är ute efter? Nej ingenting faktiskt, är väl rätt söt ibland ;)
Det är lite så vi jobbar här på Harvis, gör saker för varandra! :)

Idag har jag tagit en liten promenad, i regn och rusk. Men trots stormen var det hur skönt som helst!
Tycker dock det är tråkigt att gå så sakta, folk lär ju fundera vad jag är för slashase, ung och snärt, men extremt sölig :)

Justja, igår råkade jag spendera lite pengar. Vissa läsare kommer älska det, (speciellt Ludvika + Norbergsfolk) andra kommer titta snett på mig ;)
Men who cares , min magkänsla är bra iår, riktigt bra..
Om posten kan göra sitt jobb utan mig så ska det komma imorgon ;) så vänta och se ...


Och en sak till, en liten sak bara. Eller liten och liten, megastor egentligen.
Fattar inte hur Datsyuk kan ha så stora fötter ;) här kommer jag med mina 36or. Undrar vad han har för storlek i sin värld, jag ligger i lä. Med många storlekar tror jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar