fredag 24 februari 2012

Kortvasan 2012

Just nu sliter(?) mor och far tillsammans med flera tusen andra i fädrens spår - för framtids segrar. Har sms-tjänst på dom.. Pappa var vid Eldris 11.19 och bör väl kanske vara vid Hemus nu eller kanske närmare Moraparken.

Har svårt att tro att jag säger detta, men jag är AVUNDSJUK på dom! :)
Var så sugen på att åka kortvasan imorse när jag ringde och sa lycka till. MEN, har ännu svårare att tro på det jag kommer säga nu, jag har inte stått på skidor ÄN denna vinter :( och nu är jag ju hjärnskadad ändå (säger man så?)

Men Forshaga har i princip varit snölöst hela vintern, och när de fanns snö så var pjäxorna i Norberg, och andra gången de fanns var/är jag ju invalid.
Btw, nu kom även mamma till Eldris!! :)
(11.37)
Och just ja, mamma har opererat höften två gånger de senaste två åren, fattar ni hur grym hon är eller??
En riktigt fightermamma!

Vad ska jag berätta nu då, medans jag väntar på målgång.
Ska på Queen-Konsert ikväll med Johan Boding, ni vet, han som sjunger sådär bra?! Är på CCC i Karlstad. Sist jag var där var det ju som det var, (Christer Sjögren). Så allt kan väl bara bli bättre hoppas jag ;)


Hade varit passande med en fin snö/skid-bild idag. Men tyvärr har jag inte haft telefon så länge så att sådana bilder finns. Så ni får på en hopplös Datsyuk istället ;)

1 kommentar:

  1. En kanin kan väl inte vara hopplös? ;)/ Svärmor

    SvaraRadera