onsdag 1 februari 2012

Skotran.

Idag var jag jättesnäll och tvättade Jens bil,
inte på beställning, utan som överraskning.
Det kan ha varit fjäsk, men var nog lite så att jag hatade att den var lortig.
Utförde jobbet i skinnjacka och Converse, för att eventuella misstankar skulle avledas!
Han märkte ingenting.
Eller jo han märkte att den var ren, men han blev överraskad! :)
Så vad var jag egentligen ute efter?
Jens, hoppas du läser detta, du vet det där armbandet på Brynässhoppen?? :)
Jag kanske får det som present när de tar guld istället :)


Nu till något annat, jag är huuur sugen som helst att åka upp till stugan!
Slippa allt ett tag och bara höra tystnaden, och skotrarna förstås, och så mammas prat:)
Hur mysigt vore det inte då?
Ska försöka styra upp det här nu.
Minns/fått berättat för mig från när jag var liten och vi var där uppe.
Jag var livrädd för skotern, när jag satt bak i kärran skrek jag hela tiden tills vi stannade.
Uppväxt i den hårda skolan gällande skotrar, eller hahah?


Smyglånade en kanadensares skoter uppe på Fulufjäll,
Snygg stil?
Långkalsonger och Johan Meléns 46or på mig, fjällmode deluxe!

Kallt eller bara klen?
Det var kallt, och jag var knappaste klen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar