onsdag 22 februari 2012

Långa nätter

Jag är så trött på denna hjärnskakningen nu. Trött. Tröttare. Tröttast.
Ibland ångrar jag att jag ens ställde mig på isen för fem veckor sen. Men den där assisten väger upp det :) den var ju snygg, till och med Jens tyckte det.

Igårkväll for jag in på sjukstugan med en huvudvärk utan dess like. Åtta kom jag in, fyra tog jag en taxi hem.
Så dessa sex timmar, miljoner undersökningar och sjukhusmiljön har gjort mig soffliggandes idag!
"någon månad till", "ät panodil", "har du testat Ipren"...
Jaaaaa, jag vill bara bli frisk!!!!

/Caroline Gnället Jansson


Fick mitt paket från Gävle idag ;) bunkra upp inför slutspel :)
Hur ser din garderob ut Thomas?
Gäller att vara redo att fira guld nu.
Det är inte bara tröjan ni ska se, de är telefonen också ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar