tisdag 11 september 2012

Champion monarch

Nu har jag fått min första, alldeles egna frisbee. Jens var så go att han köpte mig en. Vet inte om han ville vara go, om han ville ha tillbaka sin eller om han var rädd att jag skulle kasta bort hans?! Men snällt var det i alla fall! Och som jag kastade sen! Herregud!
Var lite sådär småjobbigt för vi skulle spela lag.
Det var sju elitkillar, och jag.. Men skam den som ger sig!
Jag måtte ju vara den bästa i damer 22 i alla fall, för det är aldrig någon annan tjej där och spelar! Aldrig verkligen! Så jag får väl leva på det!

Men plötsligt händer det brukar de väl säga! Jag slog till med en birdie och sänkte mig till +16! Med min alldeles egna Champion Monarch!
Jag skojar inte om jag säger att de andra har 20 discar, det är driver, mid-range och putter. Jag har en till alla distanser, och det fungerar bra för mig ;)
Se bara på bilderna var Jens står och vart jag står HAHA!

Annars då, jag kör min skrotiga postbil om dagarna och blir sur på folk som inte tömmer lådan(?!) och spelar frisbee på eftermiddagarna. Snart drar väl Olsäter igång med matcher också, hoppas jag :) då har jag det på kvällarna också! Fy vad roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar