måndag 24 september 2012

Tant Caroline

Idag började jag med långbyxor på jobbet! Var kyliga två grader när jag åkte dit så var tvungen att pälsa på mig..
Jag har storlek 36 på dom, tror det är det minsta. Ändå är de stora som hus! Jag lovar att jag skulle få plats med tre av mina ben i varje ben! Då förstår ni hur de sitter på mig. Ser verkligen ut som en brevbärartant! Känner mig dom en tant i dom med. Det är ju inte något Caroline, 22 i alla fall! Snarare tant Caroline, 65.....

Det är ju dumt att göra kläderna lite mer moderna! Undrar hur många inlägg jag klagat på postuniformen nu ;) men ni kan ju tänka er hur dålig den är!

Tant-sak # 2 idag.
Jens ska jobba natt, men for på träning halv nio och kommer inte hem igen mellan.
Då går den här 22 åriga tanten och lägger sig, halv nio!! Nu får jag snart ta och rycka upp mig! Ännu värre är väl att jag skulle börja 8 imorse. Men vaknade stenpigg klockan 6.45 och åkte till jobbet 7.20 av rastlöshet! Lika bra att börja i tid ;)

Till något inte så tantigt nu då! Mitt personliga rekord på frisbee har ju varit +16.. De senaste gångerna vi spelar har vi spelat par, och då måste jag spela råbra eftersom detta bara är med killar?! (vart är alla tjejer????)
Idag spelade vi singelspel(?) och jag gjorde världens rekordrunda, helt utan fusk!! Lyckades sänka mig till +12! Snart får de börja passa sig, det dröjer inte förns grabbarna bör akta sig för brudpisk ;)

Ser inte klok ut när jag kastar, men långt kom jag i alla fall ! :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar