tisdag 18 september 2012

En vanlig tisdag

Vaknade mitt i en dröm imorse. Det hade snöat hela natten och allt var vitt utanför. Drog upp persiennen, mörkt. Fast klockan var åtta, spöregn och blåst! Åh vilken mysig morgon! Drog på mig shortsen ändå och åkte bort till posten. Ju längre jag har shorts, desto längre stannar sommarkänslan! Men nu längtar jag faktiskt till vintern, så drog på mig den så kallade "vinterjackan" tillhörande posten. Undrar vad slipsnissarna tänkt sig? Att vi bor i ett varmt land med lagom kyla? JA! Att vi faktiskt bor i Sverige med möjligheten att det faktiskt kan bli 25 minusgrader. NEJ! Bra alla slipsnissar, bra jobb, igen! :)

Körde mitt race och for sedan hem och åt tacos. På en tisdag? Ja faktiskt, och det var jag väl värd, som jobbar och sliter så :)

Övertalades sedan att ta en runda frisbee i kylan. Gick på +16 som vanligt. Undrar hur många gånger jag tangerat mitt rekord!?

Imorgon väntas jobb och sedan ska Jens överraska mig med middag på o'learys. Jag vet alltså ingenting.
Men det är en matchdag som Brynäs spelar och inte Färjestad. Så det blir för en gångs skull lätt att välja kanal på vår tv ;) men som sagt, jag vet ingenting. Bara det att jag önskat och fått det bekräftat, men en överraskning är en överraskning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar