söndag 2 september 2012

Just idag är jag stark

Eller stark och stark. Stark för att vara jag just nu.
Stolt över mig själv. Jag har rensat lingonen och gjort sylt på hälften.

Och det blev så ofantlig gott så jag bara ville ringa hit mamma och pappa på blodpudding och lingon. Men så kom jag på att pappa inte gillar blodpudding och sen bor de ju lite väl långt bort. Å andra sidan smakade den exakt som deras lingonsylt gör. Så de får väl smaka på sin egen och tänka på mig! :)

Jens däremot fick provsmaka, och han gillade det. Tror jag. Han säger alltid att allt är gott. Även fast jag tycker det är helt misslyckat! Han är rätt snäll han :)

Om två helger kommer min älskade familj hit. Jag längtar redan! Då ska far och dotter snickra. Fast det blir väl som det brukar. Jag hänger på en kvast någonstans och pappa spikar! Vi vet våra roller i bygget! :)

2 kommentarer:

  1. HÄrligt Carro! Du får bjuda mig och Håkan på blodpudding om du vill, vi gillar det skarpt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får göra ordning lite mer lingonsylt då! Det tog slut idag ;) haha!

      Radera