torsdag 6 september 2012

Frisbeegolfnörden

Idag började vi dagen med att åka till Memira för min tremånaders-kontroll. Alltså den allra sista! Jag såg som en hök. Sa de. Jag gick på den lätta och dansade på moln ut till bilen!

Vi åkte till Skutberget och spelade frisbee där. Ingen bana för mig direkt, det var åtminstone inga mygg. Dessvärre ingen vägbeskrivning heller!
Vi kom till ett ställe i skogen där det var avspärrat. Jag sa till Jens och Wiggen, som stod 20 meter bort att
"Här får man inte gå, för det är varning för jordras!"

Vi gick vidare. Men gick senare förbi där igen. Då med Jens och Wiggen närmre avspärrningen. De läser på skylten. "Varning för jordgetingbo".

Ja, men grattis Caroline. Till din nya grymma syn! Du får jordgetingbo till jordras ;) den där höksynen och dansen på moln är nu ett minne blott ;)

Btw, jag ser bra! Hade bara otur när jag tänkte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar