onsdag 20 mars 2013

Dagens...

... Jobbigaste? Cykla på rullen.
... Tråkigaste? Att hjärnan la av efter tio min på rullen.
... Styrkepass? Dela ut 500 biltema-kataloger till alla numera lyckliga herrar i Värmland.
...Konstigaste? Att jag får skäll av en farbror för att jag packat bilen fel? Min bil? Mitt jobb? Mitt ansvar?! "Oj vad snitsigt du lyckats få det här då?!"
Och ja, jag tröck extra hårt på gasen när jag åkte därifrån. Nästan som i Johan Falk, så det riktigt skrek i däcken. Hade gått om det inte var en Fiat!

... Fränaste? Jens mormor har skaffat Facebook!!! Hur coolt?
... Bästa? Ännu mer schemalagda dagar!
... Klirr i kassan? Prisa Gud, skatteåterbäringen är här. Eller ah, inte pengarna, men "beslutet"! Får tillbaka cash!
... Tumme upp? Gyllene Tider gästade P3, spelade en ny låt och massa intervju! Jag längtar till mariebergsskogen i sommar ;)


Både bra och dålig dag med andra ord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar