söndag 3 mars 2013

Bra helg!

Helgen har varit bra.
Två hockeymatcher.
Blivit stolt över min elvaåriga syssling som är målvakt i Österåkers IFK. Cupen var överallt runtom i Värmland. Vi passade på att åka till Grums och Kil!
Och titta på nya Henke Lundqvist :)

Har haft en mycket, trevlig kompis här också, som jag inte träffat på två år :) tjejsnack deluxe, det är jag inte bortskämd med direkt :)

Imorse vaknade jag upp utan huvudvärk och det var ju den största skrällen av dom alla! Nu hoppas jag att det håller i sig och förhoppningsvis är borta, for good!

Brynäs har säkrat sin slutspelsplats också, in your faces alla ni som tvivlade!! :)

Som sagt, BRA HELG!!







1 kommentar:

  1. yeaäj!
    Bäst 1, Ingen huvudvärk
    Bäst 2, Tjejsnack
    Bäst 3, Kusin målvakt
    Bäst 4, Brynäs sluspelsplats
    / Svm

    SvaraRadera