måndag 25 mars 2013

Sommarlov

Jag tror jag gör som Brynäs. Tar sommarlov redan nu. De från hockeyn och jag från bloggen :)
Jag har ingenting att skriva om. Det brukar ordna upp sig efter ett tag, men har varit segt ett par dagar nu!

Dessvärre vill jag ju skriva, för att jag vet att det är många som vill läsa vad jag gör om dagarna! Så jag får väl ta och kamma mig och komma tillbaka :)

Det händer inte så mycket, hela mitt liv styrs av vad min hjärna tillåter. Och jag hatar att "någon annan" ska bestämma mina dagar. Jag är bitter på svensk sjukvård och less på att jag FORTFARANDE har ett blåöga kvar från olyckan. Har ett ton smink under det ögat varje dag, för jag passar inte i hårding-looken! Inte i smink-looken heller för den delen...

Jag jobbar och jobbar, går och tittar på Jens när han håller på med sina idrotter! Försöker cykla lite och sover. Sover riktigt gott igen och vaknar tidiga mornar, som det ska vara!

Längtar efter att mamma och pappa kommer hit och önskar de kunde bo kvar här istället! Ta med sig släkten hit så kan vi ses lite oftare, inte bara när jag kommer hem. Norberg kan vi väl flytta till Värmland, bredvid Forshaga, då får ni åtminstone en mack i byn ;)

1 kommentar: