måndag 4 mars 2013

Värt med tv??

Är det verkligen värt att betala tv-licensen? (Och ja, vi gör faktiskt det!!)
De där från Kiruna ringde upp mig, och inte kan väl lilla jag ljuga om att vi har tv inte!

Men ärligt talat, jag tycker bara att det är skräp på tv! Och när det väl är något bra så är det reklam i evigheter eller varför inte slänga in tråkiga nyheter i tjugo minuter? Mitt i en spännande film!?!? Nej, jag kommer nog snart bojkotta det där. Fast jag vet ju att Jens aldrig skulle gå med på det haha! Men jag kan ju bojkotta det för det!! Orkar ändå inte se tv mer än en timme, och idag har jag inte ens haft den påslagen!

Och då är jag ungdom, och kanske borde följa alla de där, How I met your mother, Two and a half men, vänner och allt vad det nu heter :)
Och till och med mamma sa ;
Det är bara massa räsche på tv..
Då är vi två generationer som tycker det!
Herregud, blir så trött på detta, räsche-tv!!

Detta är vad jag spenderat min måndagskväll med, som jag borde ha spenderat vid tvn :) tack mamma för sällskapet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar