tisdag 19 mars 2013

Svinkallt!!

Herregud vad kallt det är nu! Tror jag håller på att frysa ihjäl när jag går utanför bilen! Ändå har jag den varmaste uniformen som posten har att erbjuda!
Våren borde vara här snart, eller borde?! Den SKA vara här snart! Så jag slipper sladda runt på isvägarna fullt påklädd!

Jag vill glida runt på grusvägar i shorts och tshirt nu! Helst redan imorgon! :)

Idag kom ett efterlängtat paket med posten förresten! Hade beställt en överraskning till Jens, och jag är sämst i hela världen på att inte avslöja vad jag köpt! Förra måndagen beställde jag det, och jag lyckades hålla tyst till idag! Djupt imponerad av mig själv ;) han blev glad iaf, och jag likaså, då jag har svårt att beställa bara till en person ;)
Blev lite cykelstrumpor till både honom och mig och sen ett par skoöverdrag till honom :)
Jag älskar att se Jens glad och lycklig, så jag blev varm igen direkt när jag kom hem :)

Men nu är det faktiskt dags, FÖRSVINN du iskalla vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar