onsdag 27 mars 2013

Det blir alltid bättre framåt helgen!

Imorse åt jag frukost ute på altan, i solen! Jag skulle ljuga om jag sa att det var skönt, för det blåste iskallt! Men jag tänkte att våren ville känna sig välkommen!

Odlade lite fräknar på näsan och försökte njuta så gott det gick. Tog sedan på mig skinnpaj, converse och Ray Bans! Vilken classy trio, svårslaget alltså ;)
For ner på stan en sväng för att köpa sånt där tråkigt. Nödvändigheter som tandkräm, plåster och tandborstar, etc. Ni fattar! Kom dock hem med lite annat också. Veckans Vi i villa bjöd på en riktigt bra sak på Saker vi gillar!

Gammal jag låter va, när jag säger att jag läser Vi i villa! Nu är det bara Volvo och vovve som fattas! Kör dock med BMW och kanin istället, lite mer ungdoms-style ;)
I alla fall, är så trött på vårt badrum. Allt är bara som det har varit hela tiden. Ingen gardin, olika slags handdukar, ingen förvaring. Och ja, bara hullerombuller! Styrde upp det för en väldigt billig peng!

Imorgon ska jag bara köra mitt racervarv och hoppas att isen är borta på alla livsfarliga grusvägar. Efter det kommer mor och far hit och firar påsk! UUUNDERBART!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar