söndag 3 november 2013

Novemberregn

Första helgen i november har typ regnat sönder. Iallafall idag. 
Men Axl Rose sjunger ju; 
Nothing lasts forever, even cold november rain.
Så jag får väl tro på det!
Lördagen var förövrigt väldigt höstigt skön! Kallt och soligt. Och vi spelade frisbeegolf för första gången på jättelänge. Trodde det skulle gå rakt i älven men mitt lag vann och jag är nöjd med det:) Jens lag förlorade och det är jag mer nöjd med hahahah ;)
Nejdå, nu ska jag vara snäll.

Idag var förresten sista omgången i första ronden i Coach le Mat och det var sviiiinviktigt! Jag låg trea inför idag och var lite lagom nervös. 
Men med en Brynäsvinst i hamn visade jag grabbarna hur det ska se ut. Gled lite snyggt om både Jens och Mattias på målrakan och tog hem hela ronden ;)
GIRLPOWER!!! 
Grattis mig själv till det!!! :))

Det är tur att kroppen matats med självförtroende den här helgen för imorgon har jag TVÅ jobbiga "möten".. 
Neurologen är inte min favoritplats direkt. Håll tummarna för mig att allt är på min sida nu! :)

/livrädd tjej! 


1 kommentar: