onsdag 13 november 2013

Dålig tajming

Varje kväll när jag går och lägger mig. När allt blir tyst, stilla och natten faller på. Då trycker jag igång blogg-appen. För då är det dags att göra dagens uppdatering. När ingenting kan störa mig eller få mina tankar på annat håll. Det är verkligen den optimala bloggtiden. 

Men på senare tid så har jag blivit så himla trött. Precis när jag slår igång Blogger. Det är nog det som gör att vissa inlägg blir tråkiga, för jag sover mig igenom dom. Och då är det jag som skriver det. Vad ska ni då tycka, ni som ska läsa? Rena sömnpillret ;)

Vad har hänt idag då? 
Vi har bland annat köpt färska räkor från Feskehandlarn' i Karlstad. Jag lärde mig att tycka om räkor för ett år sedan. Och varit stolt, stoltare, stoltast över det. 
Jag var stöddig innan maten, men ärligt talat. Det var inte så gott, för det smakade för mycket räka?! De räkor jag ätit har inte alls smakat sådär mycket räka. Jag lär nog vara den enda i världen som föredrar räka utan smak framför färska räkor. Men någon måste ju föredra det också! 

Sedan har jag fixat fint på hallbordet, för första gången, äntligen blev det lite trevligt :) nu slipper jag skämmas var gång någon kommer hit! Grattis mig själv! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar