söndag 17 november 2013

Modern tjej

Åh herregud. Jag har blivit så modern så jag knappt själv hänger med.
Just nu skriver jag på en iPad. Jag envisas dock med att kalla det "pod" vilket gör Jens tokig.
Tyvärr är mina händer för små och jag håller det som en telefon och skriver med tummarna. Bara det är en konst i sig.

Angående den här iPaden då? Jens har köpt den till oss fast den ska användas mest i hans företag.
Men hans veka försök till att få köpa den var att jag skulle blogga bättre via denna?  Vilket ful-spel han kör va? Och som att jag skulle bry mig :) säljer han hockeyklubbor som han gör är han värd en iPad. That's it.

Detta har tagit mig typ tio minuter att knåpa ihop och då har jag inte ens börjat prata om helgen!:)
Mor, far, Carina och Lasse har varit här. Igår tittade vi på Tobbe och Mackes match mot Forshaga. Och jag blev imponerad av mina duktiga kusiner som bara öste in poäng.
Därpå åkte vi ner på O'learys och tittade på Brynäs - Färjestad. Tyvärr, eller vad man ska säga. Det finns matcher jag hellre hade sett när jag väl är där om jag säger så. Sedan blev det Örebro - Leksand vilket var betydligt bättre match:)

Helgen har alltså varit kanon och om 20 dagar åker vi upp till dom igen! Längtar!!

Fin tomte i hej-kul-och-se-dig-present!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar