tisdag 12 november 2013

Två minuter

Det blir ett uppföljande inlägg nu, på gårdagens bittra inlägg! (Bra svenska, not)
Idag gav jag mig sjutton på att jag skulle vara under 20 minuter på tre km. Det låter kanske lätt, men som sagt. Soffpotatis-Carro.. Jag öppnade starkt och höll hela vägen! 18.09 slutade det på!! (Igår 20.10) Jomenvisst, det är lite så jag jobbar ;) jag känner att jag är på gång igen! Och det är så kul!! 

Idag har jag pratat med facket för första gången också, givande samtal!!:)

Och oj vad jag hoppar bland ämnena idag. Men idag har jag återigen blivit påmind om vilken underbar pojkvän jag har. Och anledningen är att han gjorde en sak som pappa alltid gör. Och jag blev så lycklig och glad! Pappa är ju idolen liksom! 
Tack för att ni finns ni två, bästa karlarna på denna jord!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar