onsdag 27 november 2013

Någon?

Är det någon som la märke till något i Gävle ikväll? Vad var det som hände? Var det Thuresson som hände kanske? 
Jag älskar vinster, men jag älskar det mer när vi vänder 0-3 och 2-4 till 6-5. 

Och jag älskar ännu mer att jag fick 4+6 i mitt coach le mat! Ligger för tillfället tvåa i ronden men dagens poäng har inte kommit in än :p hoppas hoppas!! 

Annars har jag gjort allt jag kunnat för att göra mammas födelsedag till den bästa på avstånd! Och det blev nog ganska bra ändå :) och sen har jag pyntat här hemma med svärmors Ullareds-fynd :) så himla fint blev det, det blir mer och mer ett hem detta! :) kanske blir Wermland forever av mig ändå när jag trivs så i hemmet :)
Ja, det är jag som har dragit sladdarna bakom tomten. Och ja, det är ganska fult;) men även solen har sina fläckar! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar