torsdag 7 november 2013

Julklappar

Nu är det ju inte sådär värst långt kvar till jul. Och jag har inte en aning om vad jag ska köpa för julklappar till mina nära&kära! Och så har jag och Jens minus 15 dagar på julklappsinköpen också. Om jag inte ska fulhandla massa i Thailand/taxfreekatalogen! Det vore ju det bästa!

Och så fyller ju mamma år också, den rackarn! Och vad tusan ska jag ge henne? Nästa år fyller hon ju 50 och då är en grytvante given för 40 kronor som när hon fyllde 40 ;) 
Men i år då, 49?? Eller också kanske hon säger upp kontakten med mig nu när jag diskuterar hennes ålder öppet hahaha ;) då behövs ju ingen present!:)

Jag får helt enkelt ta mig en lååång funderare på detta! 
En annan sak jag funderar ihjäl mig på. Jag älskar ju julen och allt därtill. Men jag vill börja pynta redan nu eftersom halva december spenderas på annan ort! 

Hur mycket vågar man störa grannarna tro? Ska man slänga upp allt pynt de närmsta dagarna och göra precis de man känner för? Tror tamejtusan att det får bli så, sura grannar eller inte! Jag ska ha julfeeeeeelings lika länge som vanligt ;)

1 kommentar:

  1. Presenter från Thailand är de bästa presenterna! :) / Svm

    SvaraRadera