torsdag 28 november 2013

Skryt

Det finns mycket jag vill skryta om idag. Men svensk som jag är så är det ju som bekant lite genant. Men om vi låtsas att det inte är skryt då? Utan mer berätta om vad jag åstadkommit. 

Självklart handlar det om coach le mat. Som jag egentligen inte skulle vart med i, utan blev blixtinkallad dagen innan start. Självklart är jag stolt när jag som tjej kliver in och vinner rond ett, går vidare och leder just nu rond två hyfsat stort och igår klämde jag till och kom sexa i hela totalen. Över hela Sverige alltså. Alla tusen som är med, så kommer en liten tjej som bara har hjärta för Brynäs och inte alls låtsas om dom andra lagen. Här kommer jag och trillar in på en sjätteplats för dagen. 

Och dessutom ligger jag på plats 30 över hela säsongen, alltså alla 36 omgångar som varit. Plats 30 liksom.. Och av alla de 30 är vi sex stycken som inte fusk-köpt extrabyten. För varför skulle jag vilja byta när mina Brynäs-spelare totallevererar ;)

Nog om det. Annat skryt nu. Minns ni att jag satte upp ett mål att gå fem mil och springa fem mil? Jag är klar med att gå, löpning är det 22 km kvar vilket känns svårt men jag kämpar. 

Och nu en sista sak. Visst såg ni väl på Gunde ikväll? När han träffade Kenny Bräck. Så som de såg ut i rallybilen i slutet. Exakt så känner jag mig när jag sprätter grus i värmlandsskogarna. Jag känner mig som en äkta rallykalle och ibland är jag glad att ingen ser mig ;) och så kan jag erkänna att jag längtar efter svenska postbilsrallyt. För då, då kommer de gå undan på isen haha ;):)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar