onsdag 20 november 2013

Vackra eftermiddagar

Jag jobbar, äter, sover, tränar. Repeat! 
Jag kunde nog inte längta mer till Thailand än vad jag gör just nu! Och jag är så glad att vi bestämde oss för att resa bort! Känslan är obeskrivlig. 

Annars så älskar jag att köra postbil när solen går ner såhär i november. Och det ska vara minusgrader. Då blir det obeskrivligt vackert! Då stannar jag min kära bil och tittar en stund. Tar en paus och glömmer alla adresser som finns! 

Dagens roligaste hände vid Wermlands-tomten idag. 
Han hade tomtekläderna på sig. Såklart, för han är ju Tomten. 
Så stod han cirka 50 meter innan postlådan och jag stannar vid honom för att ge honom posten. Och han kläcker kommentaren;
Hoho, du förstod att du skulle stanna för röd gubbe?! 
Hahahah :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar