måndag 18 november 2013

Hockeybön


Nu har jag väntat tillräckligt länge. Idag plockade jag fram julkartongen och placerade ut tomtar, gran och ljusstakarna! Grannskapet får säga vad de vill, men jag ska i alla fall julmysa innan vi far till Thailand!  :) 

Men nu till det ärliga här på bloggen. På lördag ska jag på hockey. Årets kanske viktigaste match. Och jag är nervös som en liten gris! Jag vill ABSOLUT inte att Brynäs förlorar detta! 
Jag ber på mina bara knän till hockeyguden om att detta blir en bra match! En vinst! Helst att det avgörs tidigt så jag slipper vara nervös. 

Jag ska dit med sju stycken färjestadare. Och så lilla, lilla jag. Kom igen nu alla mina bloggläsare. Nu håller vi tummarna för Brynäs på lördag! Så den här lilla nervösa Brynäsaren kan åka hem med en vinst! :) Amen 




1 kommentar:

  1. Jag kan ju inte trösta dig med något den här gången men vi säger väl som de stora sportsmännen säger, må bästa laget vinna :) /svm

    SvaraRadera