söndag 10 november 2013

Ingen rubrik idag

Gud vad svårt det är att sätta dessa rubriker på inläggen. Kan sitta flera minuter och fundera ihjäl mig. Och idag har jag funderat ihjäl mig flera gånger om. Och tröttnat ur. Därav ingen rubrik. 

Helgen har varit fantastisk. Jag skoja bara. Den har varit regnig. Och rätt som det regna så kom det en skur. Ungefär så. Jag önskar ju bara att det var snö som kom ner istället. Men icke. Det får tydligen vänta. Som alla andra år alltså, snöväntan och längtan. 

Jag har ett bra tag vetat att jag ska jobba imorgon. Start klockan åtta. Uppskrivet i kalendern till och med. 
Och så får jag ett sms 21.52 nu nyss. Om jag kan jobba imorgon? Fint att bli bortglömd. Det är ju bland det värsta som kan hända det, att jag skulle komma dit och faktiskt inte vara planerad. Fast hellre det än att inte komma dit när jag ska vara där. Det är faktiskt sant! 

Hoppas det blir en bra dag imorgon! Hoppas hoppas!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar