onsdag 6 november 2013

Siffror

- jag har gått upp 2 kg sen februari och är svinstolt över det.
- jag har storlek 36 på skor och kan därför alltid handla skor på rea då min storlek ses som udda!
- min tursiffra är 5 och har alltid varit mitt tröjnummer.
- Jens och jag har varit i lag i 4,5 år, tiden går fort när man har kul.
- jag har haft hjärnskakning i 22 månader och börjar tillfriskna nu.
- när jag var 16 år flyttade jag hemifrån.
- jag har haft punktering på postbilen 10xY , Y=okänt. På däckverkstaden har jag förtur för att de känner igen mig.
- jag har gjort två rejäla hockeykrascher, 2006 vann jag Årets vurpa och 2012 hamnade jag på sjukhus.
- jag har åkt ambulans 2 gånger.
- jag är 5 dagar för tidigt född, alltid i tid.
- om 33 dagar åker vi till Thailand.


Nu har jag inte tid att komma på fler, lite kul var de i alla fall :) 
/ tjej med dygnslång migrän! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar