torsdag 19 december 2013

För syns skull

Vi har det bra osv. Jag vet bara inte vad jag ska skriva. Men för att ingen ska sakna mina dagliga inlägg vill jag skriva ändå. Så att ingen förälder blir orolig! :) 

Det här hotellet är mega på många vis. Men bland det bästa är vattnet. Vi får fyra stycken 50 cl flaskor på rummet var dag. Och vid alla barer/pooler är det fritt med vattenflaskor även där. Så himla bra, speciellt när jag är duktig på att slarva med de där! :)

Ikväll var det även happy hour vid the C-bar. Och vi tänkte att vi kan väl kosta på oss en varsin drink, torsdagkväll och allt. Så vi gick ner. Happy hour på det här hotellet var helt gratis visade det sig. 

Så fort glasen var slut kom en bartender med nytt. Och jag kan inte tro att det blev så dyrt för hotellet. Japanerna drack typ en klunk och frågade sedan efter vatten. Klent virke i dom? 
Ryssarna var nog inte inbjudna? Såg inte en enda, och tur var väl det. De är ju inte kända för att spotta i glaset direkt! ;)

Såg förresten Doris-fisken idag. Nemos kompis ni vet. Nu ska jag bara hitta Nemo så är jag redo att åka hem sen ;) 

Till mamma; hoppas det gick superbra i Borlänge idag!!!! :):)

Till mormor och morfar; tack så hemskt mycket för tipset om dukolar. 
Har nog aldrig haft såhär bra mage :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar