torsdag 12 december 2013

Hot pan

Sitter och väntar på att gå ut på byn och leta på något gott att äta. Finns ett flertal restauranger att välja mellan. Så mysigt att gå ut såhär. Duscha av sig allt salt, sitta på balkongen och njuta av värmen och sen dra på sig en klänning, slänga på sig mascara och sedan gå ut och leta rätt på bästa möjliga ställe :) 

Lunchen idag var succé. Första gången jag äter det. Kyckling i hot pan. Nästan alla åt det förra året men jag var självklart för feg. Men nu vågade jag ge mig på det. Och Gud vad gott det var, och häftigt!! :) missade att ta kort, men det är väl bara googla! 

Dagen har väl annars bara spenderats på stranden vid hotellet. Plus en promenad över stranden åt ena hållet! 
Vi började förresten dagen med ett välkomstmöte. Det skulle vara en skandinavisk guide som berättade lite om turer och en drink. 
Det var ett glas vatten och en dansk. Vet inte vem som förstod minst :) 
Men jag ska väl inte klaga, det hade ju kunnat vara en finne ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar