tisdag 10 december 2013

Framme

Vi har kommit fram nu. Steg upp ur sängen i Norberg för 21 timmar sedan och sitter nu råsliten i en grymt lyxig hotellfoajé i khao lak. 
Vi har fått välkomstdrink, svalkande handdukar och frukost vid havet. Men tyvärr får vi inte rummet på en timme. 

Däremot trodde vi att vi skulle få det klockan tre, så det är tidigt ändå! :) det är så vackert här så jag undrar om jag drömmer! Allt är nybyggt och snyggt! 

Flyget hit var skakigt men jag blev inte kräkig i alla fall ;) däremot var det en farbror som intagit lite väl mycket dricka så han tände på en cigarett mitt under resan! Gud vad fräscht det luktade sedan! :)

Nu ska jag väl bara vänta klart och sedan duscha bort allt äckligt, dränka mig i solkräm och lägga mig på stranden :) det är min dag det :) 

1 kommentar:

  1. Ser väl helt OK ut, jag är inte alls avundsjuk.../#snartskajagåkabåt

    SvaraRadera